Thursday, March 31, 2011

catatan dari ayah razin

bismillah...

alhamdulillah... akhirnya aku sudah pun bergelar seorang ayah.... mmg satu pengalaman yang x dapat dibayangkan,,.... even aku macam x percayayang aku dah jadi seorang ayah.. mana tak nya... mmg aku ah berumur 30 tahun.. tapi peranya stil xberubah... tgk naruto.. sinchan.. .doremon,,, pocoyo.. wonderpets.. haha itu yang feberet...

tapi itu semua qada' dan qadar daripada Allah SWT dan aku menerimanya dengan penuh kesyukuran... 11.03.11 0853H itu lah tarikh dan waktu keramat kelahiran baby buchuk ku... tarikh yang xkan aku lupa...

walaupun aku x dapat menyambut kelahirannya lantaran kerja.. tapi melihatnya aku cukup memadai..

xde perkataan lain yang mampu aku ucapkan pada waktu itu an setiap kali aku ingat kembali saat ini melainkan "Syukur Alhamdulillah".

kepada isteriku.. pn nor raihana binti mohd rashid... Terima kasih kerana melahirkan bayi yang comel untuk keluarga kita.. semoga kelahiran razin ini akan mengembangkan lagi bunga cinta kita. "Terima Kasih Sayang".

www.tips-fb.com

2 comments:

aTiKa aTeRkaH said...

sweet gila parents razin ni...hehe

Ryehanna said...

hehe... xde la sweet mane... kekadang bercakar jugak. LOL