Monday, June 13, 2011

3 months old Razin

My baby is already 3 months old!






Ni sume gambar yang diambil masa weekend baru ni. On Saturday and Sunday (11-12 June)

Dah besar dah anak Mak.

Pe'el pun macam-macam.

Nape tak mau minum susu tepung sayang?

Susah hati Mak dibuatnye... Mak punya susu tak banyak lak tu... Jenuh memerah and ulang alik balik umah untuk bagi Razin minum.

tapi takpela... I'll try my best.

Tho Mak still heran gile2 nape Razin takmo FM... padahal dulu Razin minum je (walaupun sikit) susu tepung yang Mak bancuh.

Khamis ni kita pergi klinik ye sayang... Cucuk 3 bulan. Hopefully tak demam ler anak Mak.

Cayang dia. Muahhh

Lupe lak nak tempek video Razin masa nak balik dari Beruas semalam...



HEHEHEHE www.tips-fb.com

5 comments:

amal said...

alalala kiutnye razin jebek2 nak nangis tak jadi ehehehe.. bila nak jumpa ngan acik wani nih ehehehe

Ryehanna said...

hehehe.. nnt auntie wani dtg la umah. bkn jauh pn. dah satu tmpt dh pn. hehehe

BabYShoP said...

alalaaaaa...cute yer baby u

amal said...

hehe.. nnt acik wani pegi sana acik wani cari razin yee.. nak cubit pipiii :)

Ryehanna said...

To Babyshop: Thanks dear!

To Amal: Meh la auntie amal.. bila nk tgk Razin ni... :P