Thursday, October 27, 2011

Of sitting by himself and an incident :(

I'd just witnessed my 7 months (plus) baby sat by himself.

Dia meniarap mulanya.

Then punggung diangkat sedikit... at the same time dia reverse... then satu kaki tahan di lantai and he sat!

Yeay!!!

Aku riso gak time dia reverse2 tu takut tergolek ke belakang tapi nasib baik ok takde ape-ape (kepung gak la)

Razin sengih je bila aku tepuk-tepuk tangan tengok dia duduk sendiri.


Sian Razin...

Malam tadi ade insiden yang tak dapat aku lupakan.

Razin jatuh katil!

Pukul 1 lebih tetiba hubby menjerit sebelah aku cakap Razin jatuh. Tengok-tengok kat bawah Razin dah terlentang dengan jeritan sekuat-kuat hati.

:'(

Sedihnyaaaaa...

Dia jatuh face down, I think... cos benjol/bengkak kat dahi.

Aku marah kat diri sendiri cos tak sedar Razin gerak-gerak sampai leh jatuh.

Pasni Razin tido dalam cot.

:((( www.tips-fb.com

3 comments:

Leonora Halim said...

takpe yang.. baby boy mmg kena lasak sket.. baru macho! :)

Ryehanna said...

huhuhuhu... sedih woo... 1st time dia jatuh ni...

:((

amal said...

takpe ana.. cam leonora cakap, baby boy lasak sket. yang penting tak luka ape2. benjol tu takpe lagi :)